Vragen van onze klanten
Wanneer je vraag er hieronder niet bij staat en ook de startpagina voor onze klanten niet helpt kan je nog zoeken op onze website via het vergrootglas in het menu en uiteraard kan je altijd contact met ons opnemen.
Wij houden ons strikt aan de richtlijnen van de Nederlandse Voedsel en Warenautoriteit (NVWA). Ons voedsel is dus veilig. Wij werken ook volgens het handboek Voedselveiligheid. Lees meer over voedselveiligheid.
We houden ons aan de richtlijnen van de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) en controleren dat heel nauwkeurig, maar worden ook zelf door de NVWA gecontroleerd. In een pakket zit wel eens eten dat over de datum is. Toch kun je het nog goed eten. Er zijn namelijk verschillende soorten houdbaarheidsdata. Heel veel dingen kun je nog lang eten na de datum die op de verpakking staat. Lees meer over deze houdbaarheidsdatum.
Je krijgt een voedselpakket in eerste instantie voor drie tot zes maanden. Na deze periode wordt je situatie opnieuw beoordeeld.
Natuurlijk kan het een keertje voorkomen dat je je voedselpakket niet kunt ophalen. Maar: bel ons dan. Gebruik hiervoor het telefoonnummer wat op je voedselbankpasje staat. Dan kunnen wij je pakket nog verdelen onder andere mensen. Of laat iemand anders je pakket voor je ophalen. Breng dan de Coördinator Intake wel eerst even op de hoogte.
Ja, dat is mogelijk. Neem van tevoren hier wel even contact op met de Coördinator van het uitgiftepunt. Gebruik hiervoor het telefoonnummer wat op je voedselbankpasje staat.
Heb je een klacht bijvoorbeeld over de voedselbank of over de inhoud van een voedselpakket? Wij nemen elke klacht serieus.
Lees hier hoe je een klacht indient.